Moin,

Wer sünd we?

We sünd en „weltoffene“ un „overtüügte“ Grupp Bredstedter Bürgerinnen un Bürger, de ehr Stadt, ehr Levensumfeld verantwortungsbewusst un sühnig terechtbegen wüllen.

Wi denken un hanneln konzeptionell, transparent, strukturiert und sühnig – ok planen we in neje Dimensionen. Wi nehmen de Minschen met und sün soun Oart „Denkfabrik“ or „Ideen-Schmidt“.

Wat willen we?

Onze Duol is, de Levensqualität vun all Minschen to bewohren, wo ansegt is to verbetern un gemeinwohlorientiert optorichten. We willen in Tokunft tovreden un selbstbestimmt leven un de Geschicke vun unse Stadt nachhaltig mitgestalten.

We wirken aktiv mit bi de Umsetzung von de Ortsentwicklungskonzeptes un setten dorbi op prozessorientierte, umweltbewusste und ökologische Erfordernisse. We wüllen met de verantwortliken Gremien een toukünftige Stadt, een gesamtwirtschaftlich zukunftsfähige Region met Gemeinde- übergreifenden Aktivitäten erwirken un unterstützen bürgerschaftliches, ehrenamtliches Engagement.

We sün ehrenamtlich un selbstlos tätig, verfolgen utnahmslos gemeinnützige Zwecke, sün überparteilich un konfessionslos.